söndag 12 maj 2013

Retrospelsmässan!

Igår var jag och en god vän nere på retrospelsmässan i Göteborg. Det var ohyggligt lång kö och efter nästan 3 timmar kom vi äntligen in. Det var trångt men det andades god nördvärme i hela lokalen. Under vistelsen filmade jag och min kompis en hel del. Tyvärr har jag inte dessa klipp för tillfället men hoppas att jag snart kan visa dem här på bloggen, i antingen redigerat eller oredigerat format. Aja, några bilder lyckades jag ta med min något begränsade mobilkamera och här kommer några av dessa. Ha de gott!
Kön var väldigt lång...


Mario kom och hälsade på i kön!
Inne på mässan var det mycket folk.



Vi hittade många grymma deals på retrospel.
Det fanns många gamla spel på plats att spela.
Denna otroligt fina pärlplatta hittade jag vid pysselavdelningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar